zaterdag 18 september 2010

#6 en #7; Flickr ontdekken

Flickr ken ik al geruime tijd. Handige programma. Ik deel er soms vakantie foto's mee (privé). Wat ik openbaar toon, en ook leuk vind om te delen, is mijn collectie foto's van uitzicht thuis op twee NUON pijpen. Deze zorgen zo vaak voor een fascinerend luchttafereel, dat ik er af en toe een fotootje van moet maken.

Via de 23 dingen cursus heb ik nu ook findr leren kennen. Vond er in no time mijn foto's via steekwoorden NUON en Amsterdam.

Een tool met de naam enlessintrestingness geeft voor mij in naam en gedrag wel zo'n beetje het beste weer hoe groot en uitgestrekt Flickr is. (vergeet je muis niet te bewegen)

5 opmerkingen:

  1. Hoi Harald
    die hele website van barcinski-jeanjean
    is erg leuk!!
    Niek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Harold,

    Misschien kan je een slideshow op je blog zetten??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @dimitar Suggesties voor de tool en inhoud?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bibliotheekfoto's van OB Amstelveen zou ik bijvoorbeeld leuk vinden!
    Laat maar de pracht van je bibliotheek zien!

    BeantwoordenVerwijderen